881 776 552 (całodobowo)

Wielki Post to świetny czas na zmiany. Chociaż twórcy tej reklamy nie stworzyli jej z myślą o 40-dniowej pokucie, jej przekaz może stać się wspaniałą wielkopostną inspiracją dla zapracowanych rodziców oraz… ich dzieci.

 

Poznaj historię Scarlett – nastolatki, która bardzo chciała spędzać czas ze swoim tatą. Problem polegał na tym, że jej ojciec był zawsze zajęty. Zobacz, co zrobiła rezolutna dziewczyna.

Przekaz płynący z tej reklamy jest bardzo bogaty. Z jednej strony uwrażliwia rodziców na potrzeby swoich dzieci. Z drugiej strony pokazuje dzieciom, że czasem i one powinny „zawalczyć” o uwagę zapracowanych dorosłych. Jeśli wspólnie połączy się siły, można zdziałać znacznie więcej.

Niech ta reklama stanie się dobrym impulsem na czas Wielkiego Postu. Może naszym postanowieniem będzie po prostu większa ilość spędzanego wspólnie czasu? To już bardzo wiele.